неділю, 23 листопада 2014 р.

Скарга в прокуратуру на постанову знак 3.1 «Рух заборонено»:

В Прокуратуру Києва

від
&&&&&&&&&&
Проживає за адресою:
 &&&&&&&&&

Скарга

21 січня 2009 приблизно о 22 годині 25 хвилин я, &&&&&&&, керуючи по бульвару Бандери автомобілем Opel Astra держ. номер &&&&&&, від'їжджав від магазину №18 і був зупинений співробітниками ДАІ &&&&&& і &&&&&&&, які знаходилися біля Аптеки №4 в неосвітленому місці на службовому автомобілі Деу Ланос з держ. номерами 1551, припаркованому на тротуарі c порушенням пункту 15.10 Правил дорожнього руху. На моє запитання про причину зупинки співробітник ДАІ &&&&&&&& мені відповів, що я проїхав під знак 3.1 «Рух заборонено». На моє запитання, яким чином я повинен під'їжджати до магазину, щоб занурити важкий вантаж мені була дана відповідь: "Ви повинні були поставити машину перед знаком", не дивлячись на те, що знак розташований на значній відстані від магазину і до того ж на перехресті , а інших способів під'їхати до магазину не було. При складанні протоколу я не був в обов'язковому порядку ознайомлений зі статтями Конституції України та Кодексу про адміністративні правопорушення. Також співробітники ДАІ відмовилися заносити до протоколу свідка, який знаходився в моєму автомобілі. На моє прохання надати мені окремий лист для написання пояснень мені було отвечено відмовою. Я вказав співробітникам ДАІ, що вони допускають грубі процесуальні порушення при складанні протоколу і в зв'язку з цим відмовився підписувати протокол. Коли я відмовився підписувати протокол адміністративного правопорушення працівник ДАІ &&&&&&&& підійшов до дівчат які протягом усього часу стояли біля службового автомобіля ДАІ і запропонував їм розписатися в адміністративному протоколі в якості понятих (свідків). Хочу відзначити, що даних дівчат я помітив в той момент, коли мене зупинили працівники ДАІ і я вийшов з машини. За весь час мого спілкування з працівниками ДАІ мені стало зрозуміло що дані дівчата є їх знайомими так як дівчата іноді розмовляли з німі.Я вказав, що вони є зацікавленими особами, але моє зауваження було проігноровано. Після цього співробітниками ДАІ було винесено постанову та вручено мені. Мене насторожило їх поведінку, тому що вони постійно підганяли мене і я зажадав пред'явити мені їх маршрутно-постової лист, на що отримав відповідь в грубій формі, що не маю права це требовать.После чого дівчата сіли в їх службовий автомобіль та поїхали в невідомому напрямку разом з працівниками ДАІ. Я подзвонив по телефону довіри ДАІ і розповів їм про сформовану ситуацію, на що мені було дано рада писати скаргу начальству зазначених співробітників. Звертаю Вашу увагу на той факт, що разом із співробітниками ДАІ перебували сторонні особи, не пов'язані з виконанням їх службових обов'язків, що заборонено пунктом 12.12.23.1. інструкції «з ДІЯЛЬНОСТІ Підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України», затвердженої наказом МВС №1111. Також відповідно до розділу 3 Правил дорожнього руху водії оперативних транспортних засобів можуть відступати від дії знаків лише при виконанні невідкладних службових завдань при обов'язково включеному проблисковими маячками. Таким чином, находившись на тій ділянці дороги, співробітники ДАІ самі в порушення Правил дорожнього руху проїхали під знак "Рух заборонено". Протягом всього, що відбувається в моєму авто знаходилася свідок &&&&&&&&&, яка спостерігала за подіями і готова підтвердити мої слова в разі потреби.
У зв'язку з вищевикладеної інформацією,

 прошу:

1.Рассмотреть дану скаргу в порядку і строки, передбачені законодавством, і дати вмотивовану відповідь.
2.Отменіть постанову від 21.01.2009 та протокол Серія від 21.01.2009, так як вони були складені з грубим порушенням процесуальних норм.
3. Встановити правомірність знаходження даного патруля ДАІ саме на цій ділянці дороги.
4. Визначити ступінь винності кожного співробітника ДАІ, замішаного в даній пригоді, і застосувати до них відповідні заходи.
5. Надати мені офіційне вибачення за моральну шкоду, заподіяну мені протиправними діями співробітників ДАІ.

Додатки до скарги:
1) Копія протоколу Серія від 21.01.20..
2) Копія постанови № від 21.01.20..

22 січня 2009рік                                                                                                           підпис П.І.Б

Немає коментарів:

Дописати коментар