суботу, 22 листопада 2014 р.


тел:........

Відповідач: Інспектор ДПС м. Дніпропетровська
Тарасов Сергій Володимирович
(адрес горгаи)



Позовназаявапро визнання постанови у справіпро адміністративне правопорушеннянезаконним.

............ року на власному автомобілі ............ д/н ......... я рухався у м. Дніпропетровську по вул. Запорізьське шосе. Виконуючи вимоги знаку 5.16 "Рух по смугам" я завчасно зайняв ліву смугу для повороту ліворуч та здійснив поворот на вул. Шинна на зелене світло світлофора. Повернувши ліворуч, я був зупинений інспектором ДПС БДПС ДАЇ (надалі по тексту – інспектор) прапорщиком *******, який повідомив мене, що я не виконав вимоги знаку 5.16 " Рух по смугам", а саме: з крайньої лівої смуги не виконав поворот ліворуч).
Інспектору ДПС БДПС ДАЇ я пояснив, що рухався в лівій смузі для здійснення повороту ліворуч. Але на мої заперечення інспектор ДПС БДПС ДАЇ прапорщик ******** . не відреагував, взяв мої документи, сів у свій автомобіль, склав протокол про адміністративне правопорушення (............) та одночасно з цим виніс відносно мене постанову (...... ) про адміністративне правопорушення. В протоколі я виклав свої заперечення, але інспектор ДПС БДПС ДАЇ зовсім не звернув на це увагу.
Також хочу зазначити, що інспектор не представився та не показав мені свого посвідчення інспектора ДАЇ відповідно до ст.5 закону "Про міліцію".


Вважаю дану постанову необґрунтованою, такою що не відповідає нормам КУпАП та винесеною з перевищенням компетенції суб’єкта владних повноважень. Також під час винесення постанови не дотримано вимоги статей ст. 7, ч. 1 ст. 9, 23, 33, 245, 247, 280 КУпАП відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи, підставою для притягнення до адміністративної відповідальності є скоєння адміністративного правопорушення, а підставою для закриття провадження є відсутність події і складу адміністративного правопорушення.

При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність.

Стаття 251 КуаАП вказує, доказами і справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначенному законом порядку орган(посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність данної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності , потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показанням технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

На моє прохання продемонструвати зафіксоване технічним засобом порушення(пред’явити фотографію, відеозапис як доказ правопорушення) мені було відмовлено, як і відмовлено в праві на правову допомогу, що є порушенням вимог ч.1 ст. 268 КуаАП, вимог п.2.9 Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженної Наказом МВС України 26.02.2009 №77 та вимог ч.1 ст.59 Конституції України.

Крім того, в протоколі про адміністративне правопорушення серії ........ від ...... в графі „Свідки чи потерпілі”, інспектором ДАІ було внесено в якості свідка працівника ДПС, з яким разом ніс службу Бондаренко Сергій Анатолійович . Однак згідно Постанови КМУ від 17.12.2008 №1103 витікає що не можуть бути залучені як свідки працівники міліції. А на моє прохання вписати свідка з моєї сторони, інспектор відмовився.

У п.24 Постанови Пленуму Верховного Суду України № 14 від 23.12.2005 „Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті” зазначено, що в постанові потрібно навести докази, на яких грунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.

Таким чином вважаю постанову інспектора незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
Я не порушував жодного пункту правил дорожнього руху, виконуючи вимоги знаку 5.16 " Рух по смугам" , рухався по лівій смузі до перехрестя та повертав ліворуч з цієї смуги. Інспектор не міг бачити розмітку зі свого місця спостереження і не бажав підійти та подивитися де вона проходить для об’єктивного розгляду справи.
Згідно з п.2.13. Інструкції з організації проведення та діловодства у справах про адміністративні порушення, затверджені Наказом МВС України від 22.10.2003 р.№ 1217 : «До протоколу , складеного з використанням показів технічних приладів, долучаються фото, відео , або інші матеріали на яких зафіксовані показання цих приладів, та довідкові матеріали про власника транспортного засобу або особу, яка має право керування цим транспортним засобом». Жодного доказу, окрім своїх міркувань інспектор не навів.

Вважаю, що інспектор ДПС БДПС ДАЇ прапорщик ****** не об'єктивно оцінив дорожні обставини, не знав правил дорожнього руху і сам протокол про адміністративне правопорушення складений безпідставно та з порушенням законодавства України. Свої дії вважаю правильними, про що зазначив у протоколі про адміністративне правопорушення у розділ : "по суті порушення пояснюю".

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 250, 251, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293, 295 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 2, 4, 6-11, 17, 18, 19, 104, 105, 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України ,-

Прошу суд:
5. Про результати розгляду повідомити скаржника у встановлені законодавством терміни.

До позовної заяви додаю:
• копію позовної заяви ( на трьох аркушах);
• копію протоколу про адміністративне правопорушення №......... від.....
• копію постанови про адміністративне правопорушення ........від ...........

дата підпис

Немає коментарів:

Дописати коментар