суботу, 22 листопада 2014 р.

Інформаційний запит про просування черги в дитячий садок:


Копія: Районний відділ народної освіти ------- району
-----, м. ---, вул. -------, 10

Від: ----- ------.І., що мешкає за адресою:
---, м. ------, вул. --------, б. -----, кв. 1



У липні-серпні 2010р. моя родина звернулася в Дитячий садок № ---- з метою запису мого сина – ---- Івана ------, дата народження – ---.06.----. у чергу на прийом до Дитячого садку.
У квітні 2011р., наприкінці навчального року, я звернулась до завідуючій Дитячого садку № -- ---- Г----. з метою з'ясування позиції моєї дитини в черзі на прийом до цього дошкільного виховного закладу. В особистій бесіді я отримала відповідь, що позиція мого сина в черзі - під номером 77 (сімдесят сім).
Через чотири місяці, а саме - 11.08.2011р. під час особистої телефонної розмови з --- -- я дізналася, що, навіть після закінчення навчального року (квітень-травень) та переведення дітей з однієї вікової групи в іншу, позиція моєї дитини в черзі залишилася під номером 77.
Користуючись Постановою КМУ N 688 від 1 вересня 1993 р. «Про затвердження Положення про дошкільний виховний заклад України», а саме ч.4, яка передбачає: «Дошкільний виховний заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України про освіту, чинним законодавством, Конвенцією ООН про права дитини, цим Положенням (про дошкільний виховний заклад України, надалі - Положення) та власним статутом», вважаю необхідним зазначити наступне:
Але, не дивлячись на те, що після закінчення навчального року (квітень-травень) частина дітей вже мала закінчити навчання в Дитячому садку № ---- та частина підлягала переведенню з однієї вікової групи в іншу, - часткове звільнення місць не відбулося, а прийом дітей ясельного віку поступово, протягом декількох місяців, не провадився. Саме такі висновки я роблю, враховуючи те, що позиція мого сина в черзі в період з квітня по серпень 2011 року (впродовж 4-х місяців) не змінилася і є 77-й.





12.08.2011р. ----

Немає коментарів:

Дописати коментар