суботу, 22 листопада 2014 р.


про повернення транспортного засоба власнику та впровадження заходів дисциплінарного впливу . 12.10.2012 року , близько 17.15 години, я рухався на мопеді «Хонда» (49,9 см.куб.),що належить мені на підставі приватної власності, по вул. Майська в напрямку пл. Будьонного у м. Донецьк. На перехресті із вул. Світлого Путі мене безпідставно зупинили співробітники ДПС . На моє прохання представитись та пред’явити службове посвідчення, інспектор, що мене зупинив, пробуркав щось незрозуміле собі під ніс, та сказав, що посвідчення пред’являти немає потреби, натомість став вимагати від мене пред’явити документи. На питання про причину зупинки та суть скоєного мною правопорушення він відповів :
Я пояснив інспектору , що в даний момент я не керую механічним транспортним засобом ,не експлуатую свій мопед на дорогах державного значення ,та з оглядом на це не зобов’язан мати реєстраційні документи, права та номер на свій мопед , до того ж я не був впевнен , що спілкуюсь із справжнім співробітником МВС, оскільки моя законна вимога щодо пред’явлення службового посвідчення досі не виконана, а безпідставна зупинка мого транспортного засоба та незаконні вимоги з його боку тільки посилюють мої сумніви.
Із патрульного автомобіля вийшли ще декілька чоловіків у формі інспекторів ДАІ та почали оказувати на мене психологічний тиск, залякуючи заходами фізичного впливу , штрафмайданчиком та штрафами з конфіскацією мого мопеда. Я не став їм заперечувати, оскільки вже почала згущатись темрява і у цей момент я не був впевнен у своїй безпеці , побоюючись подальших протиправних дій та посягань на мою особисту безпеку та власне майно з боку цих людей. Інспектор ДПС ******** ****** (як я потім дізнався із копії протокола ) склав у моєму відношенні протокол серія___, №______ , який мені навіть не було надано для ознайомлення , при складанні даного протокола мені не було роз’яснено моїх прав ,згідно ст.63 Конституції та ст.268 КУпАП , під моральним тиском декількох інспекторів я підписав протокол, а в графу «пояснення» був вимушен під диктовку інспектора написати , що права забув дома, що не відповідає дійсності та обставинам справи.
Відразу після цього інспектори визвали евакуатор та, всупереч моєї волі та незважаючи на мої протести , незаконно заволоділи моїм мопедом , завантажили його на евакуатор, та відвезли в невідомому мені напрямку. Це все при тому, що мій мопед міг рухатись своїм ходом, суттєво не заважав руху інших транспортних засобів , а я,як власник ,мав приорітетне право вибору щодо повернення ТЗ до місця його постійної дислокації. Отже , згідно із вимогами ст.265-2 КУпАП та ст.52-1 ЗУ «Про дорожній рух» ,мій мопед не повинен був евакуйовуватись на штрафмайданчик.
Таким чином, інспектор ДПС _________ та інспектори, що патрулювали разом із ним , вчинили наступні протиправні дії у моєму відношенні : безпідставно зупинили, пред’явили незаконні вимоги, незаконно заволоділи в моїм транспортним засобом (мопедом) та притягнули мене до адміністративної відповідальності за правопорушення ,яких я не вчиняв. До того ж процедура притягнення до адміністративної відповідальності супроводжувалась, як означено вище, цілою низкою процедурних порушень з боку інспекторів.


Немає коментарів:

Дописати коментар