суботу, 22 листопада 2014 р.



громадянина ************ ********** **********
який мешкає за адресою
м. ********** вул. ********, **,


ЗАЯВА
31 липня 2010 року інспектором ДАІ Балабенко Ю.А. стосовно мене був складений протокол №****, та відразу винесена постанова №**** про неначебто скоєне адміністративне правопорушення. Оскільки я був повністю переконаний, що приписаного мені порушення правил дорожнього руху не вчинив, то відразу на місці зупинки наддав інспектору ДАІ відповідні пояснення, котрі не були прийняті останнім до уваги. А так як належних доказів скоєння мною правопорушення мені надано не було (не було зафіксовано в будь-який спосіб, якому саме автомобілю належала зафіксована приладом швидкість, були відсутні документи про сертифікацію та час повірки цього приладу) то я виявив незгоду зі звинуваченням та з винесеною постановою і оскаржив її у судовому порядку.
Постановою від 12 жовтня 2010 року Харци**** міського суду Д**** області вказана вище постанова була скасована, а дії інспектора ДАІ Балабенка Ю.А. щодо винесення цієї постанови були визнані протиправними.
Постанова суду є остаточною та оскарженню не підлягає.
Оскільки при виконанні своїх обов’язків інспектор ДАІ Балабенко Ю.А. свідомо допустив ряд порушень законодавства України і нормативних документів (а саме ряду статей Розпорядження МВС № 466 від 21.05.2009 і Наказу МВС № 77 від 26.02.2009) та безпідставно притягнув мене до адміністративної відповідальності, вважаю, згідно зі статтею 25 ЗУ «Про міліцію» та пунктом 2.22 Наказу МВС № 77 від 26.02.2009 прошу:

Немає коментарів:

Дописати коментар