середу, 19 листопада 2014 р.


Інспектору я пояснив, що рухався згідно ПДР . Ніяких знаків, що наказують виконати поворот ліворуч по маршрутові мого руху немає, а значить я не порушив жодного пункту ПДР. Але на мої заперечення інспектор відповів, що до виїзду з парковочного майданчику є знак 4.3 «Рух ліворуч», вимоги якого я не виконав. Після цього ми з інспектором пройшли до виїзду, і він вказав мені що знак дійсно стоїть ліворуч від виїзду з парковки, але на самому виїзді з парковки та безпосередньо перед перехрестям цей знак не дублювався (див. фото та схему, що додається), тому я ще раз пояснив інспектору, що ніяк не міг бачити цей знак 4.3, який не знаходився на маршруті мого руху. Після цього інспектор взяв мої документи, сів у свій автомобіль, та о 12.05 годині склав протокол про адміністративне правопорушення серія АЕ **** та одночасно з цим о 12.05 годині виніс відносно мене постанову АЕ **** про адміністративне правопорушення, якою наклав на мене за порушення ч.1 ст.122 КУпАП штраф на користь держави у розмірі 340 гривень. У протоколі я вказав, що з ним не згоден, ПДР України не порушував, та усі пояснення надам при оскарженні у суді.
Під час винесення постанови не дотримано вимоги статей ст. 7, ч. 1 ст. 9, 23, 33, 245, 247, 280 КУпАП відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи, підставою для притягнення до адміністративної відповідальності є скоєння адміністративного правопорушення, а підставою для закриття провадження є відсутність події і складу адміністративного правопорушення.
Ст. 251 КУпАП встановлено, що доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами. Порушуючи цю статтю інспектор виніс постанову одночасно із складанням протоколу не ознайомивши мене з суттю складеного протоколу, та до протоколу не було внесено, як свідка, пасажирів мого авто: ***** ***** Вікторівну, мою дружину, що мешкає за цією ж адресою, що і я, та мою мати - ***** ***** Іванівну, що мешкає у м. Кривому Розі по вул. *****, ***, кВ.№**.
Зазначена постанова винесена з порушенням ст.33 КУпАП, яка визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, встановлених цим кодексом та іншими законами України. При винесені оскаржуваної постанови цього зроблено не було, та посадовою особою, яка винесла цю постанову, вимоги закону не враховані. Не було прийняте до уваги моє матеріальне становище, та інспектор виніс максимальний штраф, передбачений вказаною статтею.

Немає коментарів:

Дописати коментар